Pozdravljeni!
V zadnjem času se precej ukvarjam z excelom, predvsem z iskanjem podatkov v celicah. Tako ogromno uporabljam HLOOKUP in VLOOKUP funkciji. Sedaj pa sem naletel na problem.
Kakšna je varianta, da iz nekih podatkov razberem h komu pripadajo in jih potem vsakega posebej vpisujem v drugo tabelo?
Primer:
1 Janez 100
1 Janez 200
2 Peter 300
1 Janez 400
2 Peter 500
2 Peter 600
2 Peter 700
1 Janez 800
2 Peter 900
Tabela 1 (rezultat):
Janez 100
Janez 200
Janez 400
Janez 800
Tabela 2 (rezultat):
Peter 300
Peter 500
Peter 600
Peter 900
Peter 700
Zgoraj so podatki, spodaj pa imam dve tabeli. V prvi so vsi podatki za Janeza in v drugi vsi podatki za Petra. Pri podatkih imam pred vsakim imenom tudi ID številko, za Janeza je to 1, za Petra pa 2.
Problem je, ker bi rad, da so podatki v rezultatu pisani skupaj brez praznih vsrtic! Zgoraj opisani primer je enostaven in je rešljiv z nekaj IF stavki, vendar nastane problem, če imam več oseb in pa predvsem več podatkov.
Upam, da ste razumeli moj problem.
Je kakšna funkcija, ki bi delala ravno to?
Za odgovore se najlepše zahvaljujem in vam želim lep dan,
Sandi