V Wordovem dokumentu imam tudi nekaj različnih Excelovih tabel.
Ker so podatki v drugi tabeli odvisni glede na podatke prve tabele, bi si rad delo nekako poenostavil.
primer: v prvi tabeli je v celici A1 vpisana št 5. Rad bi, da se mi vrednost te celice prepiše v celico B3 druge tabele.
lp
Excel v Wordu
Re: Excel v Wordu
Pozdravljeni,
Če imate v Word-u Excelove tabele, to pomeni da so podatki v Excelu in da jih Word samo prikazuje iz Excela. To pa hkrati tudi pomeni, da je rešitev vašega problema v Excelu, kjer:
Če imate v Word-u Excelove tabele, to pomeni da so podatki v Excelu in da jih Word samo prikazuje iz Excela. To pa hkrati tudi pomeni, da je rešitev vašega problema v Excelu, kjer:
- pojdite v drugo tabelo,
- se postavite v celico B3,
- Napišite znak je enako '=',
- z miško se postavite v prvo tabelo in tam kliknite v celico A1,
- Excel vam bo zapisal formulo - nekaj v stilu (=[Zvezek2]List1!$A$1),
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
Re: Excel v Wordu
Tako sem tudi poizkusil, pa ne gre.
V drugi tabeli napišem znak "=" , nato dvakrat kliknem prvo tabelo (v drugi se excel izklopi) vklopi se v prvi , vendar se povezava izgubi .
V drugi tabeli napišem znak "=" , nato dvakrat kliknem prvo tabelo (v drugi se excel izklopi) vklopi se v prvi , vendar se povezava izgubi .
Re: Excel v Wordu
Odprite prazen zvezek v excelu in tam na različnih listih izdelajte vse želene tabele. Zvezek shranite in potem v Word-u uporabite ta zvezek, pa bi moralo delati.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator