Pozdravljeni
V wordu imam izdelan dokument z tekstualnim delom. Spremljajoči dokument z izračunom pa je v excelu.
Težava je v tem, da bi moral v tem wordovem dokumentu imeti navedena 3 polja (v dokumentu se nahajajo na različnih področjih), ki jih vord bere iz excel datoteke (celica f25, f42 in f 55). Drugače pa so v teh poljih matematični rezultati.
Ali se to da narediti in ali rabim potem imeti zmeraj excel odprti za branje teh podatkov?
Lep pozdrav!
Alen
Branje ene celice v excelu
Re: Branje ene celice v excelu
Excelovo vrednost povežete z Wordom tako da:
Excela vam ni potrebno imeti odprtega - mora pa biti dostopen!
- se postavite v Excel in kopirate celico, ki jo potrebujete
- se postavite v Word in izberete 'Posebno lepljenje', ter tam opcijo 'Microsoft Office Excel objekt'
- obvezno v oknu za posebno lepljenje izberite opcijo, da želite prilepiti povezavo in ne vrednost
Excela vam ni potrebno imeti odprtega - mora pa biti dostopen!
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator