Dostop - produkcijsko okolje javi napako The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel

Podatki o programski kodi povezani z izdajo davčnih računov v SLO
Odgovori
sreckoz
Prispevkov: 1
Pridružen: Po Avg 01, 2022 8:59 am

Dostop - produkcijsko okolje javi napako The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel

Odgovor Napisal/-a sreckoz »

Pozdravljeni,

Pri dostopu na produkcijsko okolje sistem javi napako: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel.
Do 24.7.2022 smo na dveh različnih sistemih (Win7 in Win10) uporabljali davčno potrjevanje in je vse delovalo brez težav.
Uporabljamo program SLOTaxCmdLine.exe.

Po tem datumu pa oba sistema javita napako The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel.
Preveril sem certifikate in vsi so še veljavni (na obeh sistemih). Na enem sistemu sem izbrisal vse certifikate in jih ponovno namestil - zadnje verzije certifikatov prenesenih s Fursa.

Pri preverjanju dostopa z uporabo grafičnega vmesnika (SLOTaxGuiTest) program najde certifikat podjetja (certifikat velja do 6.4.2027).
Pri dostopu do produkcijskega okolja echo test javi isto napako: Could not create SSL/TLS secure channel.

Kaj je lahko problem?

lp, Srečko
admin
Site Admin
Prispevkov: 3704
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Dostop - produkcijsko okolje javi napako The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

tega dne se tudi na FURS-u ni nič spremenilo, tako da nimam ideje, kaj bi lahko bila težava. Napaka, ki jo dobite pomeni, da povezava med vašim računalnikom in strežnikom FURS-a ne uporablja pravilne verzije TLS protokola. Ok, tole je bilo sedaj malce tehnično, v resnici pa to pomeni, da pač vi želite komunicirati z nekim protokolom, ki ga FURS zavrne.

Težava pa je v tem, da dne 24.7 FURS ni spreminjal ničesar in zatorej je vse tako kot je bilo dne 23.7. Ker pravite, da je tudi s certifikati vse OK, pomeni, da se je nekaj spremenilo na nivoju operacijskega sistema. Jaz torej sklepam, da je nekaj na nivoju vašega računalnika.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori